کد خبر: ۵۶۴۷۴
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
مهلت ثبت‌نام دو طرح ویرایش خودروهای وارداتی جانبازان و ثبت‌نام متقاضیان جدید و همچنیین عرضه ۹ خودروی وارداتی ویژه‌ی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ اول که از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ماه) با مهلت سه روزه برای هریک، آغاز شده بود، امشب (۲۳ و ۵۹ دقیقه روز پنجشنبه) به اتمام خواهد رسید.

دو طرح (جداگانه) ویرایش و ثبت‌نام متقاضیان جدید خودروهای وارداتی برای جانبازان و همچنین انتخاب خودرو برای ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای وارداتی مرحله‌ اول، از صبح روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ماه) آغاز شده بود.

در طرح ویژه‌ی جانبازان، امکان ویرایش ثبت‌نام خودروهای جانبازان مشمولی که در نوبت‌های قبلی (٩ تا ١٣ بهمن ماه و ششم تا ۱۲ اسفند ماه)، خودرو انتخاب کرده بودند اما حال قصد تغییر آن را داشتند و همچنین ثبت‌نام برای جانبازانی که طی دو مرحله‌ی قبلی ثبت‌نام نکرده بودند، از روز سه‌شنبه فراهم شد که براساس آن، ثبت‌نام جدید/ویرایش همچون مراحل قبلی، در سه سطح و به تفکیک میزان درصد جانبازان واجدان شرایط، صورت می‌پذیرفت.

 طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، روز سه‌شنبه جانبازان ویژه ۷۰ درصد، روز گذشته (چهارشنبه) سایر جانبازان ۷۰ درصد و در نهایت امروز (پنجشنبه ۲۴ اسفند) هم جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد، این امکان را داشتند که ثبت‌نام جدید یا ویرایش ثبت‌نام‌های قبلی خود را از طریق سایت Janbazan.saleauto.ir انجام دهند.

از سوی دیگر، برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان وجه در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، ۹ خودروی وارداتی که توسط شش شرکت وارد شده است، در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی عرضه شد تا این متقاضیان یک اولویت از بین ۹ محصول ارائه شده را انتخاب کنند.

برای انتخاب یک خودروی وارداتی از بین خودروهای عرضه شده، متقاضیان نیز به مدت سه روز از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) تا پایان امشب (پنجشنبه) فرصت داشته‌اند.

گفتنی است که از این ۹ محصول عرضه شده در این مرحله، هفت محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

بر این اساس مهلت ثبت‌نام هر دو طرح، ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب به پایان می‌رسد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها