کد خبر: ۲۲۰۶۰
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
ال جی برای تمرکز بیشتر بر نسل جوان و دست‌یابی به مشتریان بیشتر از هویت بصری جدیدش پرده‌برداری کرد.
به گزارش جدید پرس:

ال جی رسما لوگوی جدیدی رونمایی کرد که LG Active Red نام دارد و طراحی‌اش ساده‌تر است. در این لوگوی جدید روی نسخه‌ی کم‌رنگ‌تری از قرمز تأکید شده است. همچنین لوگوی جدید ال جی برخلاف لوگوی قبلی سایه ندارد و رویکرد مینیمالیستی در پیش گرفته.

5837050

به‌گزارش GSMArena، ال جی گفته است که شعار نمادین Life’s Good را با فونت جدید به‌صورت گسترده‌تری در محصولاتش استفاده می‌کند. ال جی با بازطراحی هویت بصری در تلاش است به برندی «پویاتر و جوان‌تر» تبدیل شود.

لوگوی جدید ال جی در صفحات مختلف سایت‌های رسمی این شرکت حالت متحرک خواهد داشت و از المان‌هایی مثل چشمک‌زدن و لبخند زدن استفاده خواهد کرد.

ال جی می‌گوید با هویت بصری جدید توجه تعداد بیشتری از مشتریان را جلب می‌کند، ازجمله افراد نسل زد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها